>

TSYD başkan vekili Faik Gürses'in tribün terörüne karşı sunduğu fikir çok ilginç.Adama göre maçları tribünde sadece parası olan izlemeliymiş.Milyonlarca dolara getirilen futbolcular 5-10 TL'ye tribünlere izlettirilmemeliymiş...
Hay tüküreyim senin getireceğin çözüme be!Bu kadar komik ve saçma birşey olabilir mi?Parası olan zengin insanlar statlara istediği gibi girip maçını izleyecek, parası olmayan insanlar izleyemeyecek yani, öyle mi?Yok öyle değilmiş; parası olmayanlar yine de yılda 3-4 kez maç izleyebilirlermiş, Sayın Gürses izin vermiş buna saolsun...
Zaten bu bir ütopyadan ileri gidemez.Zaten zengin adam her maç tribüne gelmez.Ve zaten bu şekilde tribün terörü engellenemez.Maça parası yok diye giremeyen adam bunu her defasında içine sindirip evde oturmaz, illa ki bir yerde patlak verir, isyan bayrakları çekilir bi noktadan sonra...Madem senin paran var kardeşim git tribünden Premier Lig'i izle, BundesLiga'yı izle, Seri A'yı izle, LaLiga'yı izle...Türkiye'de böyle bir sistemin olması mümkün değil.Boş boş konuşma!!!

Emniyet Genel Müdürlüğü Güvenlik Daire Başkanlığı tarafından hazırlanan rapora göre en fanatik taraftar açık ara farkla Beşiktaş taraftarı.Zaten farklı bir sonuç şaşırtıcı olurdu sanırım...Bizleri takip eden taraftar grupları: Bursa,A.gücü,Galatasaray,Göztepe,Karşıyaka,Diyarbakır,Mardin ve Fenerbahçe...


6 aylık ateşkes henüz sona ermişti ve İsrail yine yaptı yapacağını.2 gün önce Gazze'ye yapılan hava harekatı son 20 yılın en ölümcül saldırısı oldu.İsrail, hedefinin Hamas olduğunu açıklıyor, peki ya bu masum sivilleri öldüren kim?Bunların hesabını kim verecek?Bu saldırıdan sonra birçok ülke İsrail'i kınadı, Birleşmiş Milletler de bu saldırının son bulmasını istedi.Ancak İsrail'in ortakçısı Amerika saldırıdan dolayı Hamas'ı suçladı.İsrail savunma bakanlığı ise operasyonun genişleyebileceği sinyalini verdi...

Ne diyeyim, Allah belanızı versin şerefsizler!!!O attığınız roketler, füzeler bi yerlerinize girsin sizin!!!


"ASLA PES ETME FİLİSTİN"

Forzabesiktas.com'un öncülüğünde başlayan Uyan Beşiktaşlı hareketi bu aralar herkesin dilinde.Sitenin girişinde yer alan açıklamalar ve fotoğraflar herşeyi apaçık anlatıyor zaten.Bu hareketin içinde federasyonu UEFA'ya şikayet mailleri, federasyona gönderilmesi istenen tepki mailleri ve lig tv iade kampanyası yer alıyor.UEFA'ya ve TFF'ye gönderilen maillerin pek işe yarayacağını zannetmiyorum ancak burdaki asıl amaç olan kamuoyu tepksi oluşturma hedefine kesinlikle ulaşılacağından eminim.Asıl önemli olan ise lig tv üyeliklerinin iptal edilmesi.Bu hareketten etkilenip lig tv aboneliğini iptal ettiren yüzlerce Beşiktaşlı'nın olduğu konuşuluyor.Bu kriz ortamında müşteri kaybetmeye başlayan digitürk bakalım bunun önüne nasıl geçecek?

Digitürk ve Beşiktaş taraftarı arasında yaşanan ilginç bir olaydan da bahsedeyim.Cumartesi günü Akatlar'da oynanan Beşiktaş-Galatasaray basketbol maçından önce Beşiktaş taraftarının 'lig tv iade ediyoruz' pankartı krize yol açmış ve digitürk yetkilileri pankart indirilmesse salonu terk etmekle Beşiktaşlı yöneticileri tehdit etmiş.Zorla da olsa pankart indirtilmiş ve digitürk maçı canlı olarak yayınlamış.Asıl ilgin olan nokta ise şu :

Burası Akatlar ve bu pankart tehditle indirtiliyor

burası kadıköy burda herşey serbest


Artık eskilerini dinleye dinleye ezberlemiştim neredeyse.Yeni bir albüm çıkarmasını bekliyodum Sago'nun.Ama bu yılın başlarında albüm çıkardığı için yeni albümünü 2009'da çıkarır diye bekliyordum, yanıldım.İyi ki de yanılmışım.Sagopa'nın Kör Cerrah isimli 5 parçalık albümü piyasaya sürüldü.Albümdeki parçalar:
  • Aşk Yok Artık
  • Ateşten Gömlek
  • Muamma
  • Fırtına ve Şimşek
  • Hep Taarruz Var
Ateşten Gömlek isimli parça gerçekten harika olmuş.Doğu ezgileri ve klasik Sago nağmelerinin ahengi ile 'sago yine yapmış' dedirtecek nitelikte bir parça...

Size bir tavsiye: Sindire sindire dinleyin albümü.Çünkü sadece 5 parça var ve yeni albümün gelişi 1 yılı bulur diye düşünüyorum...

"Bizim hanım telefonda transferden bahsediyor.Sol açık eksikmiş.'Sol bek almadan eve gelme' diyor.Okuyor internetten kaptırıyor kendini."


Trabzonspor başkanı Sadri Şener'in kulübünün transfer meselelerine herkesin karıştığından yakınırken verdiği örnek...


Bu ülkede o kadar saçma insan var ki saymakla bitmez.Biz ermeni soykırımı yoktur dedikçe, eskiden avrupalı itiraz ederdi.Şimdi içimizdeki İrlandalıların sayısı artmaya başladı ve artık kendi içimizde çelişmeye başladık.Bir site açılmış ermenilerden özür diliyorlarmış soykırım dolayısıyla (ozurdiliyoruz.com).Siteyi görünce kan beynime sıçradı.İsimlere bakınca daha da şok oldum çünkü aralarında hepimizin tanıdığı ünlüler de var.Örneğin; Adalet Ağaoğlu, Aylin Aslım, Baskın Oran, Derya Alabora, Lale Mansur, Murathan Mungan, Perihan Mağden, Rasim Ozan Kütahyalı, Tuna Kiremitçi, Yavuz Bingöl...Özellikle Adalet Ağaoğlu benim hemşerim, Ankara-Nallıhan doğumlu, ama kendisini hiç sevmem.Rasim Ozan Kütahyalı da Taraf gazetesinde köşe yazarı ve kendisini saçma bir yazısından tanıyorum (http://www.derinsular.com/medya/2008/11/turbanli-basbakan-obama-rasim-ozan-kutahyali.php)

Sizin gibi insanlar olduktan sonra bu memleket daha çok çile çeker çookk...

Hakan Şükür-Kemal Sunal

Yılmaz Morgül-Van Nisterloy

Aydın Yılmaz-Hazal Kaya


açıklamaya gerek yok sanırım


Mehmet Topuz-Fernando Meira


De Sanctis-Bahçelievler sapığı


Yine noluyor arkadaş bu takıma.Negüzel gidiyorduk işte.Önce Fener'e Kadıköy'de mağlup olduk sonra İnönü'de Ankara'ya.Bu hafta da Ankaragücü'ne karşı oynanan güzel oyunun sonucu sadece 1-0.Her sene böyle oluyor nerdeyse.Tam lige iyi bir giriş yapıyoruz sonra ardarda yenilgiler geliyor şampiyonluk gitti diye üzülüyoruz.İkinci yarı başlıyor yine bir yükseliş ama sonuç yine mâlum.Hakkaten monoton oldu artık her sene.Bunda etken olan faktörlerin başında yönetim geliyor zaten.İdareyi eline aldığından beri sayın başkanın yaptıkları ortada.Yanlış transferler, sürekli hoca değişiklikleri, teknik kadro değişiklikleri v.s.Tabi bu yolda canla başla mücadele eden TFF, MHK gibi kurumları ve hakem faktörünü de unutmamak lazım...

Takımda en ciddi sorun gol yollarında yaşanıyor.Bu sıkıntının ana kaynağı bana göre 6+2 kuralı.En ideal ikili şu anda Bobo ve Holosko gibi gözüküyor.Ancak 6 yabancı kuralı gereği bazen Holosko yedek, bazen Bobo, bazen her ikisi de...Nobre bu aralar beni hayal kırıklığına uğratıyor biraz ama Galatasaray maçında gol atacağına inanıyorum.Ne de olsa alışkın...

Delgado olayı var bir de, unutmadan ona deyineyim.Artık kimse bana inandıramaz bu adamın kaliteli bir oyuncu olduğunu.Ben açıkçası geldiğinden beri ne bir derbi kazandırdığını gördüm ne de bir Avrupa maçında adam akıllı oynadığını (zürih maçları hariç).Yahu bu adam 10 numara ve takımın kaptanı ama sahada bakıyorsun öylesine dolaşıyor.10 numara takımın beyni demek değil midir?Kilitlenen oyunlarda rakip savunmanın kilidini sen açamazsan kim açacak bu takımda?Bence Delgado en kısa zamanda gönderilmeli bu takımdan ve yerine daha hırslı ve topa daha sağlam basan biri alınmalı.Yoksa bu adam elimizde kalır.Hoş gerçi Avrupa'ya falan gitse, 1-2 de gol atsa 'vay anasını kaçırdık böyle futbolcuyu' diye de dert yanarız ama ben razıyım gitsin...

Bu aralar takımda ön plana çıkan bir isim var Ekrem Dağ.Gaziantep'ten sezon başında alınan bu oyuncunun bu kadar dişiyle tırnağıyla çalışıp yükseleceğini kimse tahmin edemezdi.Ama helal olsun gerçekten.Takımda onun gibi bir oyuncu daha olsun yeter, her maçı alırız.Adam sağ açık oynuyor, sol açık oynuyor, sol bek oynuyor...Yakında Pancu gibi kaleye de geçerse hiç şaşırmam.Sanırım annesi de kanser tedavisi görüyormuş, Allah acil şifalar versin diyelim...



*)Her sene Kurban Bayramından önce çıkan bu muhabbetler de sıkıcı olmaya başladı artık.Koyun diyor inek kesin, inek diyor koyun kesin, tavuk diyor beni kesin...falan filan.Ezberledik artık farklı mizahlar oluşturun biraz.

*)Ulan ben böyle evin...Dün gece yan komşu elektrik tesisatının yandığını farketmese yanıp gidecektik Allah korusun.Şartele giden bütün kablolar küle döndü, şartelleri indirdik yine sönmedi.Sonra gel de uyu...Giitik bi elektrikçi çağırdık bişeyler yaptı, şimdilik idare eder ama tesisatın değişmesi gerekmiş.Bütün şansızlıklar beni mi bulur yahu...

*)Ortega kardeşim de gitti askere.İnşallah hayırlısıyla döner.Onunla ilgili bi konu yaşandı cumartesi günü ondan bahsedeyim: Habertürk kanalında yayınlanan Futbol Blog programını izliyodum (gerçekten çok kaliteli bi program).Askere giden blogculardan bahsediyordu, birden bizim Ortega'dan konu açıldı falan, inşallah hayırlısıyla gidip döner gibi iyi dileklerde bulundular.Ben de birden kaldım televizyonun karşısında öylece.Sonra hemen telefona sarılıp aradım Ortega'yı, o da izliyormuş zaten programı.Ben şaşırmadım da annem şaşırdı diyor :) Hem uzun zamandır görüşmemiştik hayırlısıyla döner inşallah...

*)Isparta-Merkez'de vatani görevini yapmakta olan kuzenime de çok selamlar burdan :)

*)Kurban Bayramının 5 gününü Eskişehir'de geçirmek de acı bir olay oldu benim için.Eskişehir'i severim normalde ama bu tarihlerde pek hoşuma gitmiyor, mâlum soğuk havalar...

*)Arkadaş ne zaman Juventus-Milan maçı olsa benim hayatımda bişeyler tersine gidiyor ya.Nedir bu anlamadım...Şu Juventus'u bidaha küme düşürseler bari de biz de hayatımızı yaşasak...

*)Bu arada facebook'ta okey oynamayı denemediyseniz deneyin bi ara.Çok zevkli oluyor bazen...

*)Sınıftaki arkadaşlar arasında adım uykucuya çıktı.Hak veriyorum onlara, haklılar.Çünkü ben geceleri uyuyamayan bir insanım.Sabaha kadar oturuyorum, sonra okula gidiyorum, derse giriyorum, ders bitiyor falan neyse...Çıkışta diyorlar biyerlere gidelim, ben diyorum uykum var gidip yatmam lazım ve bu her seferinde böyle oluyordu.Ama artık hayatıma yepyeni bir sayfa açıyorum; geceleri zor da olsa uyumaya çalışacağım.Zaten son 4-5 gündür acayip bi hale döndü uykum.Uyuyorum uyanıyorum, bakıyorum saate daha 1 saat olmuş.Halbuki bana 6-7 saat geçti gibi geliyor.Neyse, böylesi daha iyi zaten...Aferin oğlum aferin böyle devam et, adam olurum bu gidişle!

Seregn Yalçın'dan bursa-Beşiktaş maçı yorumu:
Beşiktaş ne yaptığının farkında değil. Kupadaki Trabzon galibiyetini saymazsak, hiçbir ‘dişli’ rakibi yenemediler. Ama sen Sivas’ı, Kayseri’yi, Bursa’yı yenemezsen şampiyon olmayı ne hakla bekleyebilirsin ki!

Son 5 haftada 7 puanı dağıtırsan, sadece G.Birliği ile Kocaeli’yi yenip diğerleriyle böyle kafa kafaya oynarsan, derbilerde ne yapacaksın!

Bir futbol takımı ile rugby takımını birbirinden ayıran tek şey vardır: Teknik. Yani ilk 11’ini mücadele gücü yüksek, koşan adamlarla doldurursan böyle sıkıntı çekersin. Mesela Ekrem Dağ kötü mü? Veya Ali Tandoğan. Veya Toraman. Koştular, vurdular, kırdılar ama hücum açısından icraatları sıfır. Ortalama her zaman 4.5’tan 5 alırlar. Bazen 6’yı bulurlar, o kadar. Senin orta bloğun böyleyse alırsın başına belayı. Nitekim, Bursa’da maç resmen kilitlendi. Tek adamları var, Yusuf. Onu da alan savunmasıyla kontrol edersen böyle bir maç çıkar ortaya. Beşiktaş’a 2 pozisyon geldi, Bursa da fırsatlar buldu. Biraz şansı olan malı götürebilirdi. İki takım şansları bile % 50-50 paylaşınca beraberlik geldi.

Zemin rezalet. Burada iyi futbol beklemek hayâlcilik olur. Delgado zeminin azizliğine uğradın, tamam. Üzerinde adam markajı var, hem topla, hem rakiple, hem zeminle uğraşıyorsun. Ama bir deplasmanda da oyna be kardeşim. Maç sıkışmış işte, kim açar oyunu, yıldızın açar. Oysa Delgado yine kayıptı. 10 numaran kaçak güreşiyor, kanatların yok, zemin kötü, ne yapacaksın o zaman?

Denizli’den bu olumsuz faktörlere rağmen bazı cinlikler beklerdim. Beşiktaş sürekli doldur-boşalt yaptı. Geriden 50 metrelik toplar şişiriyorlar Holosko ile Nobre’ye. Fatih Terim izlemişse, Bursa stoperi Ömer’i Milli Takım’a alır. Adam her şişirmeyi armut gibi topladı. Ama gerin top yapamıyor, Ekrem’le Ali Tandoğan top dağıtacak adamın oluyorsa, daha fazlasını bekleme zaten. Sonra 84’te Batuhan’ı sokmanın ne manası var? Anlamsız bir değişiklik işte, çocuk 6 dakikada ne yapsın ki!

Beşiktaş'ı kurtaracak 2 pozisyon geldi, kullanamadı. 34. dakikada Nobre kaleciyi de çalımlayıp vurdu. Zeminin rezilliğinden gol olacak top, çizgiden çıktı. Bir de 72. dakikada Serdar’ın altı pastan vuramadığı top var. Koca 90 dakikadan 2 pozisyonun çıkıyor. Onları da atamıyorsun. Anadolu takımları da zaten böyle oynuyor? Sen niye 5 milyon Euro’ya Holosko’yu alıyorsun veya 7 milyon Euro veriyorlar da Bobo’yu satmıyorsun. Bu kadar anti futbol oynayacaksan, bul 11 tane Ali Tandoğan, hem maliyeti de düşük olur, 34 maçta 34 beraberlikle 34 puan alırsın.

Bakın düne kadar F.Bahçe ile arada çok puan farkı vardı. “Ölü” dediğimiz F.Bahçe, üst üste G.Saray ile Ankara’yı yendi, puan farkı 3’e düştü. Saracoğlu’ndaki derbiyi kaybettin mi, aynı puana geliyorsun. Bu kadar hovardalığın manası yok. Nobre süper dedik, adamı da gözümüzle yedik. Çok kötüydü. Holosko’nun Allah’ı var, istikrarlı. Hep kötü. Tello biraz kıpırdandı, Delgado ceylan gibi sekti. Ön tarafın böyle, arka tarafın öyle, dua et 1 puanı aldığına.

Bir de Bursa maçları için ‘gerilim’ filan diyorlar ya. Futbolcu için ne gerilimi olur Allah aşkına! Hiç sahada dayak yiyen oyuncu gördünüz mü? Gerilim tribünde olur. Korkaksanız korkarsınız, cesursanız hiiiç kafanıza takmazsınız.


''Sen kendi başarısızlığını gidip başkasına yükleyeceğine onu sorumlu tutup saçmalıklar üzerinden gündemde kalmaya çalışacağına kendi işine bakmalısın düştüğün sezondan bir önceki sezona bakalım son 3 hafta 7 puan almışsın 36 puanla ligde kalmışsın ve bir sonra ki sezona gelinmiş sen koca sezon hiç bişey yapamadığın ligde son 7 maçından ts maçı hariç hepsini ilginç bi performansla bi şekilde kazanmışsın işin özeti sen 2 sezon boyunca toplamda 64 maçta düşme potasından uzaklaşamamışsın uzaklaşmak için bi çaba içerisine girmemişsin sonra o sezon ligin ikinci yarısında sadece 5 maç kazanmış BEŞİKTAŞ senin rakibine yenildi diye kan davası yaratacaksın.açıkcası bana pek mantıklı gelmediği gibi çokta saçma geliyor diyorum ve daha fazla uzatmıyorum''

Güntekin Onay-Ntvspor (bursaspor-Beşiktaş maçı)


kafaya koydum bu yaz bronzlaşacağım
şamyeli aldım belime,denize girerim çimmeye
karılara bakarım, kumlarda yatarım
plajdan hatunları kaptım mı
gece diskoya atarım
henüz yapmadım ama bir gün mutlaka yaparım
ulan ozon bile delindi de kızlar hala naz yapıyor
koşun kollarıma kızlar
erkeğiniz tatil yapıyor

:)))))


''Bana gösterdiğiniz sonsuz destek ve sevgiye karşılık olarak ufak bir jest yapmak istedim.
Nasıl ki sizden aldığım para alın terimin karşılığı ve helal ise, bu güzel organizasyon için benim de her bir kuruşum sizlere helal olsun.''

Baki Mercimek


forzabesiktas.com sitesindeki bayrak organizasyonu için gönüllerden toplanan yardıma eski oyuncumuz Baki Mercimek de katıldı ve Beşiktaş'ı ne kadar sevdiğini kanıtladı bizlere.Zaman zaman tepki alsa da tribünlerden taraftarının gönlünün bi köşesinde hep yer tutmayı bilmişti Baki.Helal olsun...